Nejen o teologii a studiu Bible

Moje pozice

Filipským 2:5 Nechť je tedy ve vás totéž smýšlení, jaké bylo v Kristu Ježíši: 2:6 Ačkoli existoval Božím způsobem, netěžil z toho, že je roven Bohu, (var. Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl, EKUMEN) 2:7 ale zmařil sám sebe, když přijal způsob služebníka a stal se podobným lidem. 2:8 A když se octl v lidské podobě, pokořil se a stal se poslušným až k smrti, k smrti na kříži.

Tajemství hořícího keře AKTUALIZOVÁNO A DOPLNĚNO

Kdybych tak i já mohl potkat takový hořící keř. Určitě můj život by byl změněn. Avšak děje se to i dnes? A co to vlastně znamená? Jaké je jeho tajemství a moc? A musel bych si také zouvat boty? Odhalíme Vám nyní význam této Biblické pasáže, diskutované po celé generace. Ano, je to praktické pro život a relevantní k dnešní době, pro naše moderní životy.

PEKLO

PEKLO. Mýtus a nebo strašná skutečnost. A pokud existuje kde je? A hlavně jaké je. Je pravda, že Bible mluví o pekle více než o nebi? A pro koho je určeno? Je odtud cesta ven? A jak může milující Bůh poslat někoho do pekla? Jaká jsou v pekle muka? Cože, že jsou ještě horší než jsem si myslel? Pojďte s námi na exkurzi, která změní Váš život…

Znamení, divy, a rozličné zázraky – díl: I

Znamení, divy, a rozličné zázraky? Jsou to fenomény, které jsou relevantní i dnes? Co o těchto fenoménech říká Bible a jaký byl jejich záměr? Jaké jsou znaky apoštola? Jaký je biblický pohled na "mluvení v jazycích"?

Muzika a Biblická pravda o hudbě

Patří kytara do kostela? A co třeba bicí? Jakou hudbu můžou mladí poslouchat? Co ještě je a co už není přijatelné? Ukážeme Vám co na to jasně říká Bible a naučíte se sami rozpoznávat co je pro Vás dobré. Probereme si kompletní doktrínu muziky a budete vědět co se Bohu nelíbí a proč. Ukážete svým rodičům biblické odkazy na to, že to co děláte je správné.

Kdo je nejistý neslouží

Filipským 2:3 Nic nedělejte pod vlivem ctižádosti nebo ješitnosti, ale v pokoře pokládejte jedni druhé za přednější než sami sebe. 2:4 Ať si každý nehledí jen svého, ale každý také toho, co je druhých.